THEATERKANTOOR.NL
IS ALTIJD IN BEWEGING…..

Wij horen daarom graag van u

Of kijk onderaan voor de FAQ
 

U kunt ons bereiken via:

Theaterkantoor.nl
Nieuwekamp 7
3512 KN Utrecht

Email: algemeen@theaterkantoor.nl
Telefoon: +31 (0)30 260 00 55 (ma t/m vr)

social media

Ontvang ik nog gereserveerde kaarten per post?

Nee, zodra u een reservering heeft gedaan voor een concert of evenement wat door ons georganiseerd en verkocht wordt, ontvangt u per e-mail een bevestiging en/of de e-tickets.
Deze kunt u afdrukken en meenemen naar het evenement of bijvoorbeeld tonen op uw smartphone. Iedere bevestiging is voorzien van een unieke barcode waaraan wij uw gegevens kunnen herkennen.

Wij verwelkomen u altijd persoonlijk, dus mocht u uw bevestiging niet meer kunnen vinden of het lukt niet om deze af te drukken, kunnen wij ter plaatse altijd uw reservering terugvinden.

Kijk ook even in uw “ongewenste e-mail / spam of reclamebox” als u de e-mail niet direct ontvangt. Vaak komen onze berichten de eerste keer daarin terecht.

 

Kan ik bij jullie cadeaubonnen zoals de Podium Cadeaukaart etc. inwisselen?

Nee, dat kan helaas (nog) niet. Wij zijn een zelfstandig organisator van diverse muziek- en theatervoorstellingen, maar geen theater en/of concertzaal. Bovendien vinden onze voorstellingen veelal juist plaats op andere, bijzondere, locaties. Voor de voorstellingen en/of concerten die wél in het theater plaatsvinden kunt u veelal wel bij het theater zelf terecht met bijvoorbeeld een Podium Cadeaukaart.

Wel zijn wij aangesloten bij het CJP en de BankGiro Loterij VIP-KAART waarmee u op de meeste van onze producties wel een korting ontvangt. Kijk hiervoor op de websites van deze organisaties.

CJP, platform voor cultuurliefhebbers

CJP, platform voor cultuurliefhebbers

BankGiro Loterij VIP-KAART

BankGiro Loterij VIP-KAART

 

 

 

 

 

 

Ik heb een reservering gedaan, hoe gaat het nu verder?

Als u bij ons kaarten gereserveerd heeft voor één of meerdere concerten, dan ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw reservering.
Deze e-mailbevestiging is ook direct uw toegangsbewijs. Op de bevestiging staan de gegevens van uw reservering en een barcode welke wij scannen aan de toegang van de concerten. U kunt deze bevestiging dus afdrukken of bijvoorbeeld meenemen op uw mobiele telefoon. In de meeste gevallen ontvangt u tevens e-tickets die het nog makkelijker maken.

Als het niet lukt om de bevestiging af te drukken dan kunnen wij uw gegevens ook altijd terugvinden aan de hand van het nummer van uw bestelling.

U ontvangt van ons dus geen kaartjes per post, de bevestiging per e-mail en/of de e-tickets is voldoende.
Kijk ook even in uw “ongewenste e-mail / spam of reclamebox” als u de e-mail niet direct ontvangt. Vaak komen onze berichten de eerste keer daarin terecht.

(Indien u de barcode niet direct in beeld krijgt in het e-mailbericht, dan komt dit vaak omdat u toestemming moet geven de afbeeldingen bij de e-mail te laden.)

Ik ga naar een ligconcert, waar moet ik rekening mee houden?
Tijdens één van de ligconcerten

Tijdens één van de ligconcerten

  • Tenzij anders vermeld neemt u zelf een matje of matrasje mee naar het concert
  • Houd een beetje rekening met het formaat van uw matje, wij rekenen meestal met 60cm bij 180cm gemiddeld per persoon
  • Een luchtbed wat u zelf op kunt pompen kan heel goed, maar er is niet altijd elektra voorhanden voor elektrische pompen etc.
  • Meestal kunt u zelf uw plek uitzoeken, maar er zijn altijd suppoosten aanwezig om u te begeleiden en/of een plaats toe te wijzen
  • Wees op tijd, als het concert eenmaal begonnen is, is het niet meer mogelijk alsnog een ligplaats te zoeken
  • Een ligconcert moet in alle rust plaats kunnen vinden en kent meestal geen pauze. Noodzakelijk toiletbezoek is uiteraard altijd mogelijk,
    maar probeer de rust zoveel mogelijk in stand te houden
  • Foto’s en filmpjes maken mag, maar zorg ervoor dat uw camera en/of telefoon op “stil” staan
  • Als u in slaap valt vinden wij dat niet erg, maar als u tijdens uw slaap teveel geluid maakt, zullen wij, of de mensen die om u heen liggen,
    u voorzichtig wakker maken of aanstoten 😉
  • Na afloop van het concert is er altijd nog de mogelijkheid na te praten met de musici, iets te drinken en na te praten
  • Nog andere vragen? U kunt ze altijd stellen via algemeen@theaterkantoor.nl

 

Er staat geen barcode op mijn reserverings-bevestiging?

Als de barcode niet direct zichtbaar is, dan komt dit meestal omdat u uw e-mailprogramma toestemming moet geven afbeeldingen direct weer te geven / te downloaden. Dit heeft te maken met de instellingen van het programma wat u gebruikt.

De barcode is niet strikt noodzakelijk. We kunnen de gegevens van uw reservering altijd terugvinden aan de hand van het bestelnummer.

Ik moet mijn bestelling nog betalen, hoe doe ik dat?

Als u bij het reserveren heeft gekozen om te betalen via een bankoverschrijving, ontvangt u een e-mail met de gegevens van uw reservering en daarbij onze bankgegevens.

U kunt uw betaling overmaken op ons rekeningnummer NL67 INGB 0683 3306 40 t.n.v. Theaterkantoor.nl onder vermelding van het nummer van uw bestelling.
Na ontvangst van uw betaling ontvangt u van ons per e-mail de definitieve bevestiging van uw reservering, wat ook direct uw toegangsbewijs is.

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

Wij zijn niet van de “kleine lettertjes” en geloven veel meer in de stelregel dat in goed overleg er van alles mogelijk is.
Maar omdat het nou eenmaal “moet”, hebben we ze wel. Via deze link kun je ze vinden.

Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur ons een berichtje en we reageren altijd.

Kan ik ook kaartjes aan de zaal kopen?

Dit is ook zeker mogelijk, maar alleen zolang de voorraad strekt en er dus nog plaatsen beschikbaar zijn. Vooraf reserveren geeft u de zekerheid dat er plaats is.
Wij versturen de toegangsbewijzen per e-mail, dus u kunt tot kort voor het concert nog reserveren.
Mocht u toch aan de zaal kaartjes willen kopen, dan willen wij u vragen zoveel mogelijk met uw bankpas of creditcard te betalen.

Waarom betaal ik boekingskosten?

Per reservering / boeking betaal je eenmalig € 3,= boekingskosten. Ongeacht het aantal (verschillende) kaarten dat je reserveert.
De boekingskosten bestaan uit transactiekosten voor iDEAL en/of PayPal, verwerkingskosten van de banken en de administratieve afhandeling van de reservering.

Wij houden ons daarbij aan wat ACM voorschrijft en kiezen ervoor om de kosten eerlijk te vermelden, en dit dus niet te omzeilen door de kaartprijs te verhogen.

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) draagt online aanbieders van concert-, theater- en festivaltickets op zich aan de regels te houden voor het duidelijk vermelden van prijzen. Nu is het vaak zo dat er tijdens het boekingsproces nog allerlei verplichte kosten bijkomen voor de consument. Dit mag niet. De wet schrijft voor dat de aanbieder kosten die onvermijdbaar zijn in de basisprijs moet opnemen. Verplichte kosten die gelden per boeking (dus niet per kaartje) moet de aanbieder bij de start van de boeking duidelijk vermelden. Kosten voor extra keuzemogelijkheden die niet verplicht zijn, mag de aanbieder later in het boekingsproces vermelden.

Theaterkantoor.nl is een creatieve broedplaats uit Utrecht, gespecialiseerd in muziektheater en unieke belevingsconcerten. Wij organiseren en begeleiden nieuwe en bestaande producties en werken daarvoor samen met diverse musici en theatermakers, locaties en aanverwante partijen.
© 2017 Theaterkantoor.nl. Alle rechten voorbehouden.