Chat with us, powered by LiveChat
theaterkantoor-is-altijd-in-beweging

Wij horen daarom graag van je

klik rechtsonder voor LiveChat of kijk onderaan voor de FAQ

JE KUNT ONS BEREIKEN VIA:

Theaterkantoor.nl
Nieuwekamp 7
3512 KN Utrecht

E: algemeen@theaterkantoor.nl
T: +31 (0)30 260 00 55 (ma t/m vr)

social media

faq
Ontvang ik nog gereserveerde kaarten per post?

Nee, zodra je een reservering hebt gedaan voor een concert of evenement wat door ons georganiseerd en verkocht wordt, ontvang je per e-mail een bevestiging en/of de e-tickets.
Deze kun je afdrukken en meenemen naar het evenement of bijvoorbeeld tonen op je smartphone. Iedere e-ticket is voorzien van een unieke barcode waaraan wij de gegevens kunnen herkennen.

Wij verwelkomen je altijd persoonlijk, dus mocht je de bevestiging/e-tickets niet meer kunnen vinden of het lukt niet om deze af te drukken, kunnen wij ter plaatse altijd je reservering terugvinden.

Kijk ook even in je “ongewenste e-mail / spam of reclamebox” als je de e-mail niet direct ontvangt. Vaak komen onze berichten de eerste keer daarin terecht.

 

Kan ik bij jullie cadeaubonnen zoals de Podium Cadeaukaart etc. inwisselen?

Nee, dat kan helaas (nog) niet. Wij zijn een zelfstandig organisator van diverse muziek- en theatervoorstellingen, maar geen theater en/of concertzaal. Bovendien vinden onze voorstellingen veelal juist plaats op andere, bijzondere, locaties. Voor de voorstellingen en/of concerten die wél in het theater plaatsvinden kun je veelal wel bij het theater zelf terecht met bijvoorbeeld een Podium Cadeaukaart.

Wel zijn wij aangesloten bij het CJP en de BankGiro Loterij VIP-KAART waarmee je op de meeste van onze producties wel een korting ontvangt. Kijk hiervoor op de websites van deze organisaties.

CJP, platform voor cultuurliefhebbers

CJP, platform voor cultuurliefhebbers

BankGiro Loterij VIP-KAART

BankGiro Loterij VIP-KAART

 

 

 

 

 

 

Ik heb een reservering gedaan, hoe gaat het nu verder?

Als je bij ons kaarten gereserveerd hebt voor één of meerdere concerten, dan ontvang je per e-mail een bevestiging van de reservering.
Daarnaast ontvang je een e-mail met daarin de e-ticket(s) in pdf. Deze e-tickets zijn voorzien van een barcode die we scannen bij te toegang.
Je kunt de e-tickets afdrukken of bewaren op je mobiele telefoon. In sommige gevallen volstaat alleen de bevestiging als het om kleinere concerten gaat.

Als het niet lukt om de bevestiging af te drukken dan kunnen wij je gegevens ook altijd terugvinden aan de hand van het nummer van de bestelling.

Je ontvangt van ons dus geen kaartjes per post, de bevestiging per e-mail en/of de e-tickets is voldoende.
Kijk ook even in je “ongewenste e-mail / spam of reclamebox” als je de e-mail niet direct ontvangt. Vaak komen onze berichten de eerste keer daarin terecht.

(Indien je de barcode niet direct in beeld krijgt in het e-mailbericht, dan komt dit vaak omdat je toestemming moet geven de afbeeldingen bij de e-mail te laden.)

Ik ga naar een ligconcert, waar moet ik rekening mee houden?
Tijdens één van de ligconcerten

Tijdens één van de ligconcerten

  • Tenzij anders vermeld neem je zelf een matje of matrasje mee naar het concert
  • Houd een beetje rekening met het formaat van je matje, wij rekenen meestal met 60cm bij 180cm gemiddeld per persoon
  • Een luchtbed wat je zelf op kunt pompen kan heel goed, maar er is meestal ook elektra voorhanden voor elektrische pompen etc.
  • Meestal kun je zelf je plek uitzoeken, maar er zijn altijd suppoosten aanwezig om je te begeleiden en/of een plaats toe te wijzen
  • Wees op tijd, als het concert eenmaal begonnen is, is het niet meer mogelijk alsnog een ligplaats te zoeken
  • Een ligconcert moet in alle rust plaats kunnen vinden en kent meestal geen pauze. Noodzakelijk toiletbezoek is uiteraard altijd mogelijk,
    maar probeer de rust zoveel mogelijk in stand te houden
  • Foto’s en filmpjes maken mag, maar zorg ervoor dat uw camera en/of telefoon op “stil” staat en leid het overige publiek niet teveel af
  • Als je in slaap valt vinden wij dat niet erg, maar als je tijdens je slaap teveel geluid maakt, zullen wij, of de mensen die om je heen liggen,
    je voorzichtig wakker maken of aanstoten 😉
  • Na afloop van het concert is er altijd nog de mogelijkheid na te praten met de musici, iets te drinken en na te praten
  • Nog andere vragen? Je kunt ze altijd stellen via algemeen@theaterkantoor.nl of via de chat-functie op onze website

 

Er staat geen barcode op mijn reserverings-bevestiging?

Als de barcode niet direct zichtbaar is, dan komt dit meestal omdat je het e-mailprogramma toestemming moet geven afbeeldingen direct weer te geven / te downloaden. Dit heeft te maken met de instellingen van het programma wat je gebruikt.

De barcode is niet strikt noodzakelijk. We kunnen de gegevens van de reservering altijd terugvinden aan de hand van het bestelnummer.

Vanaf april 2018 staat er geen barcode meer op de bevestiging, alleen nog op de e-tickets die we versturen. Bij sommige concerten is de bevestiging voldoende en worden er dus geen e-tickets verstuurd. Dat is dan omdat we de toegang juist zo laagdrempelig en informeel mogelijk willen houden. Maak je geen zorgen, we laten je nooit zomaar in de kou staan.

Ik moet mijn bestelling nog betalen, hoe doe ik dat?

Als je bij het reserveren hebt gekozen om te betalen via een bankoverschrijving, ontvang je een e-mail met de gegevens van de reservering en daarbij onze bankgegevens. In deze bevestiging staat ook een “betaal-link”, waarmee je weer rechtstreeks in de reservering komt om deze alsnog te betalen.

We kunnen ook een betaalverzoek sturen naar je mobiele nummer, stuur ons hiervoor dan even een bericht en je 06-nummer.

Je kunt je betaling ook handmatig overmaken op ons rekeningnummer NL67 INGB 0683 3306 40 t.n.v. Theaterkantoor.nl onder vermelding van het nummer van de bestelling.
Na ontvangst van de betaling ontvang je van ons per e-mail de definitieve bevestiging van je reservering, wat ook direct het toegangsbewijs is.

Wij verzoeken je je reservering alsnog binnen zeven werkdagen te betalen, zodat wij de bestelde kaarten kunnen garanderen.

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

Wij zijn niet van de “kleine lettertjes” en geloven veel meer in de stelregel dat in goed overleg er van alles mogelijk is.
Maar omdat het nou eenmaal “moet”, hebben we ze wel. Via deze link kun je ze vinden.

Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur ons een berichtje en we reageren altijd.

Kan ik ook kaartjes aan de zaal kopen?

Dit is ook zeker mogelijk, maar alleen zolang de voorraad strekt en er dus nog plaatsen beschikbaar zijn. Vooraf reserveren geeft je de zekerheid dat er plaats is.

Wij versturen de toegangsbewijzen altijd per e-mail, dus je kunt tot kort voor het concert nog reserveren.
Mocht je toch aan de zaal kaartjes willen kopen, dan willen wij je vragen zoveel mogelijk met je bankpas of creditcard te betalen.

Waarom betaal ik boekingskosten?

Per reservering / boeking betaal je eenmalig € 3,= boekingskosten. Ongeacht het aantal (verschillende) kaarten dat je reserveert.
De boekingskosten bestaan uit transactiekosten voor iDEAL en/of PayPal, verwerkingskosten van de banken en de administratieve afhandeling van de reservering.

Wij houden ons daarbij aan wat ACM voorschrijft en kiezen ervoor om de kosten eerlijk te vermelden, en dit dus niet te omzeilen door de kaartprijs te verhogen.

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) draagt online aanbieders van concert-, theater- en festivaltickets op zich aan de regels te houden voor het duidelijk vermelden van prijzen. Nu is het vaak zo dat er tijdens het boekingsproces nog allerlei verplichte kosten bijkomen voor de consument. Dit mag niet. De wet schrijft voor dat de aanbieder kosten die onvermijdbaar zijn in de basisprijs moet opnemen. Verplichte kosten die gelden per boeking (dus niet per kaartje) moet de aanbieder bij de start van de boeking duidelijk vermelden. Kosten voor extra keuzemogelijkheden die niet verplicht zijn, mag de aanbieder later in het boekingsproces vermelden.

Ik kan mijn kaartjes niet meer vinden, heb ik ze wel ontvangen?

Je ontvangt direct na je reservering een e-mail als bevestiging, al dan niet met extra e-tickets in een aparte e-mail. Zowel de bevestiging als de e-tickets zijn voldoende voor de toegang tot de concerten.

Soms verdwijnen de e-mails in de spambox / reclamefolder. Die wordt van tijd tot tijd opgeschoond zodat de e-mails niet meer terug te vinden zijn. Wij kunnen de e-tickets opnieuw versturen, maar we kunnen de reservering ook altijd ter plaatse terugvinden. Maak je dus geen zorgen als je de e-tickets of het toegangsbewijs niet meer kunt vinden kort voor het concert.

Theaterkantoor.nl is een creatieve broedplaats uit Utrecht, gespecialiseerd in muziektheater en unieke belevingsconcerten. Wij organiseren en begeleiden nieuwe en bestaande producties en werken daarvoor samen met diverse musici en theatermakers, locaties en aanverwante partijen.
favicon-2019-transparant-klein
© 2018 Theaterkantoor.nl. Alle rechten voorbehouden.
0