Veelgestelde vragen

Als je bij ons kaarten gereserveerd hebt voor één of meerdere concerten, dan ontvang je per e-mail een bevestiging van de reservering. Daarnaast ontvang je een e-mail met daarin de e-ticket(s) in pdf. Deze e-tickets zijn voorzien van een barcode die we scannen bij te toegang. Je kunt de e-tickets afdrukken of bewaren op je mobiele telefoon. In sommige gevallen volstaat alleen de bevestiging als het om kleinere concerten gaat. Als het niet lukt om de bevestiging af te drukken dan kunnen wij je gegevens ook altijd terugvinden aan de hand van het nummer van de bestelling. Heb je wel een bevestiging ontvangen, maar geen e-tickets? Geen probleem, de bevestiging is voor ons voldoende en op je naam en reserveringsnummer kunnen we je e-tickets altijd nog terugvinden. Je ontvangt van ons dus geen kaartjes per post, de bevestiging per e-mail en/of de e-tickets is voldoende. Kijk ook even in je “ongewenste e-mail / spam of reclamebox” als je de e-mail niet direct ontvangt. Vaak komen onze berichten de eerste keer daarin tere
Nee, zodra je een reservering hebt gedaan voor een concert of evenement wat door ons georganiseerd en verkocht wordt, ontvang je per e-mail een bevestiging en/of de e-tickets. Deze kun je afdrukken en meenemen naar het evenement of bijvoorbeeld tonen op je smartphone. Iedere e-ticket is voorzien van een unieke barcode waaraan wij de gegevens kunnen herkennen. Wij verwelkomen je altijd persoonlijk, dus mocht je de bevestiging/e-tickets niet meer kunnen vinden of het lukt niet om deze af te drukken, kunnen wij ter plaatse altijd je reservering terugvinden. Kijk ook even in je “ongewenste e-mail / spam of reclamebox” als je de e-mail niet direct ontvangt. Vaak komen onze berichten de eerste keer daarin terecht.

Tijdens één van de lig en luister concerten

Tenzij anders vermeld neem je zelf een matje of matrasje mee naar het concert. Plus -afhankelijk van het seizoen- een (extra) dekentje en eventueel een kussentje.
Houd een beetje rekening met het formaat van je matje, wij rekenen meestal met 60cm bij 180cm gemiddeld per persoon
Een luchtbed wat je zelf op kunt pompen kan heel goed, maar er is meestal ook elektra voorhanden voor elektrische pompen etc.
Trek comfortabele kleding aan waar je gemakkelijk en relaxed in kunt liggen. Smoking of cocktailjurk mag wel, maar is niet aan te bevelen 😉
Meestal kun je zelf je plek uitzoeken, maar er zijn altijd medewerkers aanwezig om je te begeleiden en/of een plaats toe te wijzen
Wees op tijd, als het concert eenmaal begonnen is, is het niet meer mogelijk alsnog een ligplaats te zoeken
Een Stellae concert moet in alle rust plaats kunnen vinden en kent geen pauze. Noodzakelijk toiletbezoek is uiteraard altijd mogelijk,
maar probeer de rust zoveel mogelijk in stand te houden
Foto’s en filmpjes maken mag, maar zorg ervoor dat uw camera en/of telefoon op “stil” staat en leid het overige publiek niet teveel af
Als je in slaap valt vinden wij dat niet erg, maar als je tijdens je slaap teveel geluid maakt, zullen wij, of de mensen die om je heen liggen,
je voorzichtig wakker maken of aanstoten 😉
Na afloop van het concert is er altijd nog de mogelijkheid na te praten met de musici, iets te drinken en na te praten
Nog andere vragen? Je kunt ze altijd stellen via algemeen@theaterkantoor.nl of via de whatsapp op onze website

Als een concert uitverkocht is en je wil deze voor geen goud missen verwijzen we je allereerst graag door naar onze partner TicketSwap.

Meld je ook aan voor onze nieuwsbrief. Kan zo maar zijn dat er een extra concert wordt toegevoegd of dat er kaarten vrij zijn gekomen. 

Jazeker, we sturen ongeveer een week voor het concert altijd nog een e-mail met de laatste informatie, de tijden van ontvangst en concert, waar je aan kunt denken, etc. etc. Tip: zet ons e-mailadres algemeen@theaterkantoor.nl en reserveren@theaterkantoor.nl in je contacten, dan verdwijnen we ook niet in je spambox.
Klopt, als je voor een diner en/of arrangement hebt gereserveerd voorafgaand aan een concert, dan staat dat wel op je bevestiging van reservering, maar niet op je e-tickets. Wij hebben een aparte gastenlijst voor de arrangementen en/of diners, dus daar sta je dan op genoteerd. We sturen kort voor de concerten altijd nog een laatste update met de juiste tijden van ontvangst, etc. Houd daarom ook altijd je spambox in de gaten of zet ons e-mailadres in

Je ontvangt direct na je reservering een e-mail als bevestiging, al dan niet met extra e-tickets in een aparte e-mail. Zowel de bevestiging als de e-tickets zijn voldoende voor de toegang tot de concerten.

Soms verdwijnen de e-mails in de spambox / reclamefolder. Die wordt van tijd tot tijd opgeschoond zodat de e-mails niet meer terug te vinden zijn. Wij kunnen de e-tickets opnieuw versturen, maar we kunnen de reservering ook altijd ter plaatse terugvinden. Maak je dus geen zorgen als je de e-tickets of het toegangsbewijs niet meer kunt vinden kort voor het concert.

Per reservering / boeking betaal je eenmalig boekingskosten. Ongeacht het aantal (verschillende) kaarten dat je reserveert.
De boekingskosten bestaan uit transactiekosten voor iDEAL en/of PayPal, verwerkingskosten van de banken en de administratieve afhandeling van de reservering.

Wij houden ons daarbij aan wat ACM voorschrijft en kiezen ervoor om de kosten eerlijk te vermelden, en dit dus niet te omzeilen door de kaartprijs te verhogen.

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) draagt online aanbieders van concert-, theater- en festivaltickets op zich aan de regels te houden voor het duidelijk vermelden van prijzen. Nu is het vaak zo dat er tijdens het boekingsproces nog allerlei verplichte kosten bijkomen voor de consument. Dit mag niet. De wet schrijft voor dat de aanbieder kosten die onvermijdbaar zijn in de basisprijs moet opnemen. Verplichte kosten die gelden per boeking (dus niet per kaartje) moet de aanbieder bij de start van de boeking duidelijk vermelden. Kosten voor ex

Dit is ook zeker mogelijk, maar alleen zolang de voorraad strekt en er dus nog plaatsen beschikbaar zijn. Vooraf reserveren geeft je de zekerheid dat er plaats is. Verder werken wij samen met TicketSwap waardoor je daar op een veilige manier kaarten kunt overkopen van iemand anders. Wij versturen de toegangsbewijzen altijd per e-mail, dus je kunt tot kort voor het concert nog reserveren. Mocht je toch aan de zaal k

Wij zijn niet van de “kleine lettertjes” en geloven veel meer in de stelregel dat in goed overleg er van alles mogelijk is.
Maar omdat het nou eenmaal “moet”, hebben we ze wel. Via deze link kun je ze vinden.

Als je tickets wilt reserveren en je hebt een kortingscode van bijvoorbeeld de VriendenLoterij, CultuurWerkt! of het CJP, dan kun je deze invoeren in het veld “Actiecode“ onder de ticket-soorten (even scrollen naar beneden eventueel?).
De code vind je op de website van de aanbieder en is altijd in hoofdletters.

Nadat je de code ingevoerd hebt en op het pijltje ernaast klikt, verschijnen daaronder de aangepaste ticket-soorten inclusief de korting én boekingskosten. Klik op het plusje om deze toe te voegen aan je mandje en je ziet de specificatie.

LET OP! Eventuele codes zijn op 1 enkele ticket geldig. 

Als een concert verplaatst is naar een andere datum, dan is je reservering gewoon mee verhuisd en blijven de oorspronkelijke tickets gewoon geldig. Op vertoon van deze tickets op de nieuwe datum, kun je dus gewoon naar binnen. Als je de tickets niet meer kunt vinden, kunnen wij je reservering bij de toegang van het concert altijd nog terugvinden. Ongeveer een week voor het concert, sturen we je ook altijd nog een e-mail met de laatste informatie.

Nee, dat kan helaas (nog) niet. Wij zijn een zelfstandig organisator van diverse muziek- en theatervoorstellingen, maar geen theater en/of concertzaal. Bovendien vinden onze voorstellingen veelal juist plaats op andere, bijzondere, locaties. Voor de voorstellingen en/of concerten die wél in het theater plaatsvinden kun je veelal wel bij het theater zelf terecht met bijvoorbeeld een Podium Cadeaukaart.