Nee, zodra je een reservering hebt gedaan voor een concert of evenement wat door ons georganiseerd en verkocht wordt, ontvang je per e-mail een bevestiging en/of de e-tickets.
Deze kun je afdrukken en meenemen naar het evenement of bijvoorbeeld tonen op je smartphone. Iedere e-ticket is voorzien van een unieke barcode waaraan wij de gegevens kunnen herkennen.
Wij verwelkomen je altijd persoonlijk, dus mocht je de bevestiging/e-tickets niet meer kunnen vinden of het lukt niet om deze af te drukken, kunnen wij ter plaatse altijd je reservering terugvinden.
Kijk ook even in je “ongewenste e-mail / spam of reclamebox” als je de e-mail niet direct ontvangt. Vaak komen onze berichten de eerste keer daarin terecht.
Je vindt de meest recente update over de verplaatste concerten hier op onze website.
Wij volgen de berichtgeving van de overheid en het RIVM hierover. Onze producties zijn geen vergunnings- en meldplichtige evenementen en volgen de adviezen die gelden voor cultuur, theaters en concertzalen.
Mochten de maatregelen aanhouden en kunnen concerten daardoor niet plaatsvinden, dan zullen wij in overleg met de musici en locatie(s) naar een andere datum zoeken om de concerten te verplaatsen. Je gereserveerde kaarten blijven uiteraard gewoon geldig en worden dan door ons omgeboekt. Mocht je op de eventuele nieuwe datum niet kunnen, zullen we in overleg met elkaar naar alternatieven zoeken. We laten je dus ook dan niet zitten maar je reservering blijft dan wel even liggen.
Als een corona-toegangsbewijs verplicht gesteld wordt vanuit de overheid, dan zullen ook wij ons aan die verplichting moeten houden. Als je echter niet gevaccineerd en/of getest wilt worden, respecteren wij uiteraard je keuze.
Dit is echter geen reden om je tickets te kunnen annuleren en je geld retour te ontvangen. We bieden je in dat geval aan om je tickets te bewaren voor een ander concert in de toekomst. Natuurlijk kun je ze ook altijd zelf doorverkopen of aanbieden via TicketSwap waar wij mee samenwerken.
Wij hebben simpelweg niet de capaciteit om iedereen persoonlijk te woord te staan met vragen hierover. We willen je dus ook vragen ons niet massaal te gaan bellen of e-mailen als de situatie rondom het corona-virus verandert. Via onze website, social media en e-mail vanuit onze kant zullen we iedereen informeren waar nodig.
Jazeker, als een concert uitverkocht is, kun je je inschrijven op onze wachtlijst zodat we je kunnen informeren als er weer plaatsen vrij komen.
Je vindt de wachtlijst via het menu of deze link: Wachtlijst
Verder verwijzen we je graag door naar onze partner TicketSwap voor het veilig en vertrouwd kopen of verkopen van kaartjes.
Jazeker, we sturen ongeveer een week voor het concert altijd nog een e-mail met de laatste informatie, de tijden van ontvangst en concert, waar je aan kunt denken, etc. etc.
Tip: zet ons e-mailadres algemeen@theaterkantoor.nl en reserveren@theaterkantoor.nl in je contacten, dan verdwijnen we ook niet in je spambox.
Klopt, als je voor een diner en/of arrangement hebt gereserveerd voorafgaand aan een concert, dan staat dat wel op je bevestiging van reservering, maar niet op je e-tickets.
Wij hebben een aparte gastenlijst voor de arrangementen en/of diners, dus daar sta je dan op genoteerd.
We sturen kort voor de concerten altijd nog een laatste update met de juiste tijden van ontvangst, etc. Houd daarom ook altijd je spambox in de gaten of zet ons e-mailadres in je contacten.
Je ontvangt direct na je reservering een e-mail als bevestiging, al dan niet met extra e-tickets in een aparte e-mail. Zowel de bevestiging als de e-tickets zijn voldoende voor de toegang tot de concerten.
Soms verdwijnen de e-mails in de spambox / reclamefolder. Die wordt van tijd tot tijd opgeschoond zodat de e-mails niet meer terug te vinden zijn. Wij kunnen de e-tickets opnieuw versturen, maar we kunnen de reservering ook altijd ter plaatse terugvinden. Maak je dus geen zorgen als je de e-tickets of het toegangsbewijs niet meer kunt vinden kort voor het concert.
Als je concert verplaatst is vanwege corona, dan blijven je oorspronkelijke tickets (met de oude datum) gewoon geldig voor het nieuwe concert.
Per reservering / boeking betaal je eenmalig € 3,= boekingskosten. Ongeacht het aantal (verschillende) kaarten dat je reserveert.
De boekingskosten bestaan uit transactiekosten voor iDEAL en/of PayPal, verwerkingskosten van de banken en de administratieve afhandeling van de reservering.
Wij houden ons daarbij aan wat ACM voorschrijft en kiezen ervoor om de kosten eerlijk te vermelden, en dit dus niet te omzeilen door de kaartprijs te verhogen.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) draagt online aanbieders van concert-, theater- en festivaltickets op zich aan de regels te houden voor het duidelijk vermelden van prijzen. Nu is het vaak zo dat er tijdens het boekingsproces nog allerlei verplichte kosten bijkomen voor de consument. Dit mag niet. De wet schrijft voor dat de aanbieder kosten die onvermijdbaar zijn in de basisprijs moet opnemen. Verplichte kosten die gelden per boeking (dus niet per kaartje) moet de aanbieder bij de start van de boeking duidelijk vermelden. Kosten voor extra keuzemogelijkheden die niet verplicht zijn, mag de aanbieder later in het boekingsproces vermelden.
Dit is ook zeker mogelijk, maar alleen zolang de voorraad strekt en er dus nog plaatsen beschikbaar zijn. Vooraf reserveren geeft je de zekerheid dat er plaats is. Verder werken wij samen met TicketSwap waardoor je daar op een veilige manier kaarten kunt overkopen van iemand anders.
Wij versturen de toegangsbewijzen altijd per e-mail, dus je kunt tot kort voor het concert nog reserveren.
Mocht je toch aan de zaal kaartjes willen kopen, dan willen wij je vragen zoveel mogelijk met je bankpas of creditcard te betalen.
Wij zijn niet van de “kleine lettertjes” en geloven veel meer in de stelregel dat in goed overleg er van alles mogelijk is.
Maar omdat het nou eenmaal “moet”, hebben we ze wel. Via deze link kun je ze vinden.
Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur ons een berichtje en we reageren altijd.
Als je bij het reserveren hebt gekozen om te betalen via een bankoverschrijving, ontvang je een e-mail met de gegevens van de reservering en daarbij onze bankgegevens. In deze bevestiging staat ook een “betaal-link”, waarmee je weer rechtstreeks in de reservering komt om deze alsnog te betalen.
We kunnen ook een betaalverzoek sturen naar je mobiele nummer, stuur ons hiervoor dan even een bericht en je 06-nummer.
Je kunt je betaling ook handmatig overmaken op ons rekeningnummer NL67 INGB 0683 3306 40 t.n.v. Theaterkantoor.nl onder vermelding van het nummer van de bestelling.
Na ontvangst van de betaling ontvang je van ons per e-mail de definitieve bevestiging van je reservering, wat ook direct het toegangsbewijs is.
Wij verzoeken je je reservering alsnog binnen zeven werkdagen te betalen, zodat wij de bestelde kaarten kunnen garanderen.

Tijdens één van de ligconcerten
- Tenzij anders vermeld neem je zelf een matje of matrasje mee naar het concert. Plus -afhankelijk van het seizoen- een (extra) dekentje en eventueel een kussentje.
- Houd een beetje rekening met het formaat van je matje, wij rekenen meestal met 60cm bij 180cm gemiddeld per persoon
- Een luchtbed wat je zelf op kunt pompen kan heel goed, maar er is meestal ook elektra voorhanden voor elektrische pompen etc.
- Trek comfortabele kleding aan waar je gemakkelijk en relaxed in kunt liggen. Smoking of cocktailjurk mag wel, maar is niet aan te bevelen 😉
- Meestal kun je zelf je plek uitzoeken, maar er zijn altijd medewerkers aanwezig om je te begeleiden en/of een plaats toe te wijzen
- Wees op tijd, als het concert eenmaal begonnen is, is het niet meer mogelijk alsnog een ligplaats te zoeken
- Een ligconcert® moet in alle rust plaats kunnen vinden en kent meestal geen pauze. Noodzakelijk toiletbezoek is uiteraard altijd mogelijk,
maar probeer de rust zoveel mogelijk in stand te houden - Foto’s en filmpjes maken mag, maar zorg ervoor dat uw camera en/of telefoon op “stil” staat en leid het overige publiek niet teveel af
- Als je in slaap valt vinden wij dat niet erg, maar als je tijdens je slaap teveel geluid maakt, zullen wij, of de mensen die om je heen liggen,
je voorzichtig wakker maken of aanstoten 😉 - Na afloop van het concert is er altijd nog de mogelijkheid na te praten met de musici, iets te drinken en na te praten
- Nog andere vragen? Je kunt ze altijd stellen via algemeen@theaterkantoor.nl of via de chat-functie op onze website
Als je bij ons kaarten gereserveerd hebt voor één of meerdere concerten, dan ontvang je per e-mail een bevestiging van de reservering.
Daarnaast ontvang je een e-mail met daarin de e-ticket(s) in pdf. Deze e-tickets zijn voorzien van een barcode die we scannen bij te toegang.
Je kunt de e-tickets afdrukken of bewaren op je mobiele telefoon. In sommige gevallen volstaat alleen de bevestiging als het om kleinere concerten gaat.
Als het niet lukt om de bevestiging af te drukken dan kunnen wij je gegevens ook altijd terugvinden aan de hand van het nummer van de bestelling. Heb je wel een bevestiging ontvangen, maar geen e-tickets? Geen probleem, de bevestiging is voor ons voldoende en op je naam en reserveringsnummer kunnen we je e-tickets altijd nog terugvinden.
Je ontvangt van ons dus geen kaartjes per post, de bevestiging per e-mail en/of de e-tickets is voldoende.
Kijk ook even in je “ongewenste e-mail / spam of reclamebox” als je de e-mail niet direct ontvangt. Vaak komen onze berichten de eerste keer daarin terecht.
De code vind je op de website van de aanbieder en is altijd in hoofdletters.
Nadat je de code ingevoerd hebt en op het pijltje ernaast klikt, verschijnen daaronder de aangepaste ticket-soorten inclusief de korting én boekingskosten. Klik op het plusje om deze toe te voegen aan je mandje en je ziet de specificatie.
Nee, dat kan helaas (nog) niet. Wij zijn een zelfstandig organisator van diverse muziek- en theatervoorstellingen, maar geen theater en/of concertzaal. Bovendien vinden onze voorstellingen veelal juist plaats op andere, bijzondere, locaties. Voor de voorstellingen en/of concerten die wél in het theater plaatsvinden kun je veelal wel bij het theater zelf terecht met bijvoorbeeld een Podium Cadeaukaart.
Wel is het mogelijk om te betalen met een VVV Cadeaukaart (maximaal € 50,= i.v.m. Wwft*) en zijn wij aangesloten bij het CJP en de BankGiro Loterij VIP-KAART waarmee je op de meeste van onze producties een korting ontvangt. Kijk hiervoor op de websites van deze organisaties.