Tijdens één van de lig en luister concerten
Tenzij anders vermeld neem je zelf een matje of matrasje mee naar het concert. Plus -afhankelijk van het seizoen- een (extra) dekentje en eventueel een kussentje.
Houd een beetje rekening met het formaat van je matje, wij rekenen meestal met 60cm bij 180cm gemiddeld per persoon
Een luchtbed wat je zelf op kunt pompen kan heel goed, maar er is meestal ook elektra voorhanden voor elektrische pompen etc.
Trek comfortabele kleding aan waar je gemakkelijk en relaxed in kunt liggen. Smoking of cocktailjurk mag wel, maar is niet aan te bevelen 😉
Meestal kun je zelf je plek uitzoeken, maar er zijn altijd medewerkers aanwezig om je te begeleiden en/of een plaats toe te wijzen
Wees op tijd, als het concert eenmaal begonnen is, is het niet meer mogelijk alsnog een ligplaats te zoeken
Een Stellae concert moet in alle rust plaats kunnen vinden en kent geen pauze. Noodzakelijk toiletbezoek is uiteraard altijd mogelijk,
maar probeer de rust zoveel mogelijk in stand te houden
Foto’s en filmpjes maken mag, maar zorg ervoor dat uw camera en/of telefoon op “stil” staat en leid het overige publiek niet teveel af
Als je in slaap valt vinden wij dat niet erg, maar als je tijdens je slaap teveel geluid maakt, zullen wij, of de mensen die om je heen liggen,
je voorzichtig wakker maken of aanstoten 😉
Na afloop van het concert is er altijd nog de mogelijkheid na te praten met de musici, iets te drinken en na te praten
Nog andere vragen? Je kunt ze altijd stellen via algemeen@theaterkantoor.nl of via de whatsapp op onze website
Als een concert uitverkocht is en je wil deze voor geen goud missen verwijzen we je allereerst graag door naar onze partner TicketSwap.
Meld je ook aan voor onze nieuwsbrief. Kan zo maar zijn dat er een extra concert wordt toegevoegd of dat er kaarten vrij zijn gekomen.
Je ontvangt direct na je reservering een e-mail als bevestiging, al dan niet met extra e-tickets in een aparte e-mail. Zowel de bevestiging als de e-tickets zijn voldoende voor de toegang tot de concerten.
Soms verdwijnen de e-mails in de spambox / reclamefolder. Die wordt van tijd tot tijd opgeschoond zodat de e-mails niet meer terug te vinden zijn. Wij kunnen de e-tickets opnieuw versturen, maar we kunnen de reservering ook altijd ter plaatse terugvinden. Maak je dus geen zorgen als je de e-tickets of het toegangsbewijs niet meer kunt vinden kort voor het concert.
Per reservering / boeking betaal je eenmalig boekingskosten. Ongeacht het aantal (verschillende) kaarten dat je reserveert.
De boekingskosten bestaan uit transactiekosten voor iDEAL en/of PayPal, verwerkingskosten van de banken en de administratieve afhandeling van de reservering.
Wij houden ons daarbij aan wat ACM voorschrijft en kiezen ervoor om de kosten eerlijk te vermelden, en dit dus niet te omzeilen door de kaartprijs te verhogen.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) draagt online aanbieders van concert-, theater- en festivaltickets op zich aan de regels te houden voor het duidelijk vermelden van prijzen. Nu is het vaak zo dat er tijdens het boekingsproces nog allerlei verplichte kosten bijkomen voor de consument. Dit mag niet. De wet schrijft voor dat de aanbieder kosten die onvermijdbaar zijn in de basisprijs moet opnemen. Verplichte kosten die gelden per boeking (dus niet per kaartje) moet de aanbieder bij de start van de boeking duidelijk vermelden. Kosten voor ex
Wij zijn niet van de “kleine lettertjes” en geloven veel meer in de stelregel dat in goed overleg er van alles mogelijk is.
Maar omdat het nou eenmaal “moet”, hebben we ze wel. Via deze link kun je ze vinden.
Als je tickets wilt reserveren en je hebt een kortingscode van bijvoorbeeld de VriendenLoterij, CultuurWerkt! of het CJP, dan kun je deze invoeren in het veld “Actiecode“ onder de ticket-soorten (even scrollen naar beneden eventueel?).
De code vind je op de website van de aanbieder en is altijd in hoofdletters.
Nadat je de code ingevoerd hebt en op het pijltje ernaast klikt, verschijnen daaronder de aangepaste ticket-soorten inclusief de korting én boekingskosten. Klik op het plusje om deze toe te voegen aan je mandje en je ziet de specificatie.
LET OP! Eventuele codes zijn op 1 enkele ticket geldig.
Nee, dat kan helaas (nog) niet. Wij zijn een zelfstandig organisator van diverse muziek- en theatervoorstellingen, maar geen theater en/of concertzaal. Bovendien vinden onze voorstellingen veelal juist plaats op andere, bijzondere, locaties. Voor de voorstellingen en/of concerten die wél in het theater plaatsvinden kun je veelal wel bij het theater zelf terecht met bijvoorbeeld een Podium Cadeaukaart.